Translate this Blog

poniedziałek, 13 lutego 2012

27.03.2010 Łódź Ardeny 2010

(Ruszyła machina i nic jej nie zatrzyma - Niemcy w drodze na pozycje przeciwnika)



27.03.2010 Rozpoczęło się natarcie na Kluczowe pozycje Aliantów, niestety zostaliśmy zmuszeni walczyć po stronie dziadka Hitlera. Dostałem awans Generalski oraz Armię o Kryptonimie 7n2 mówił Dragon zwany Generałem Piechoty Doktorem Fransem Boyer. Po odczytaniu orędzia do spolszczonej niemieckiej armii 3 Reszta znaczy się Rzesza ruszyła do boju. Jankesy stawiały opór gdzie się dało mimo ciężkiej nocy. Walki wrą, krzyki rannych dobijają. Dym, huk, dym, huk o kurwa dostałem, osuwam się na ziemie wołam medyka, medyk niczym sprinter a zarazem kaskader przelatuje nad granatem łapiąc moje konające zwłoki[...]


Tak można było by opisywać godzinami każda z osób która była ma własną wersję(ok560 osób i każdy inny obraz przed oczami) tego co ujrzał ale jedno jest pewne Oldi oraz BAT Łódź i kupa Organizatorów zorganizowali jedne z najlepszych manewrów w Polsce cała brygada się bardzo dobrze bawiła i z niecierpliwością czekamy na drugą część.


(Pierwsze miasto padło Niemieckie Hordy przedarły się przez obronę Aliantów)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz